1 Ocak 2013 Salı

Yeşil - Pembe / Sandviç Ekmeği



Mağazanın birinde dolaşırken bu çırpma teli ve fırçaya denk geldim. 2,5 pound her biri. Yeni yıl indiriminden nasibini alıp 1 pounda düşmüş fiyatları. İhtiyacımda varken bu fırsat kaçırmayayım dedim ve satın aldım. :)

Eee bu güzellikler alınır da fırın boş durur mu? Sandviç ekmeği yapmaya karar verdim. İnternetteki tariflerin hepsi birbirine benziyordu. Daha az kalorili ve hafifi olsun diye yumurtası yağı az olanı tercih ettim.


.


Ama bu seferki girişimim başarısızlıkla sonuçlandı. 
Nedenini bilmiyorum, ilk önceleri güzelce kabaran hamurum yumurtasını sürdükten sonra söndü. 
Güzel olmadığı için tarifini yazmıyorum. 
Bir daha ki sefere :) 

Not: Sizce de sandviç'in yazımında bi tuhaflık yok mu?
 

2 yorum:

  1. :) baya tatlı görünüyolar...

    3 haftadır annem tatlı yapacak... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler pek güzel olmadı. İnternetten buldugum bir tarifi denemiştim. Annen yaparsa bana da yazsın tarifini. :)

      Sil