9 Ocak 2013 Çarşamba

Boş ders :)


 Bu gün İngilizce kursumun ilk günüydü. Yoğun ilgiden dolayı sınırlı sayıda kişiyi derse aldılar. Ders bedava olunca, ilgi de fazla olmuş. Bu böyle olmaz en yakın zamanda bir kursa başlamalı diyorum ama gelde bizimkine anlat :)

Neyse ders iptal oldu, dedim madem gelmişim Greenwich'e kadar, bi dolaşayım. Bana türk bi arkadaşımda eşlik etti. Eşlik derken bildiğiniz rehberlik. Nerede, ne var hepsini anlattı. Teşekkürlerimi iletiyorum ...

Greenwich Market'e gittik sanırım hafta içi oldugundan dolayı, gayet sakindi. Çokkk şirin dükkanlar vardı. Bu kasaba şirinlik üzerine inşa edilmiş sanki. 


Çok şirin di mii ? 
:)


Bu dükkan da çok hoşuma gitti. Girdiğimde dükkandaki genç kırmızı bir atkı örüyordu.


Bu da Filistin'li Temim Abi'nin tezgahı.
Daha önce Greenwich'le arasında baya mesefa olan London Eye'in önünde görmüştük bu abiyi. Türk sanatı oldugunu söyleyince Osmanlı'nın Kudüs'te ki izleri olarak yorumladı bu eserleri.

Güzel bir gündü vesselam...



2 yorum:

  1. Vay sen orda baya baya arkadaş ediniyorsun anlaşılan :) Çok güzel yerleri gezmişsin, ilk baştaki şirin dükkana bayıldım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ipler şişler satan diğer dükkana daha cok bayıldım :)

      Sil