6 Ocak 2013 Pazar

Londra'da ki ilk arkadaşım



Son zamanlarda sıklıkla kullandığım bir cümle: buraya geldiğimden beri...

Buraya geldiğimden beri, yaklaşık bir ay bir hafta sonra ilk defa bir Türkle oturup karşılıklı muhabbet ettim. Özlemişim. 

İngiltere de ki ilk arkadaşımla ilk buluşmamızı gerçekleştirdik. O genç bir anne, güzel bir eş, maharetli bir ev hanımı, başarılı bir tercüman. Maşallahı var :) neyse daha fazla anlatmayayım da nazar değmesin. :)

Buluşmamızın minik sürprizi 4 yaşındaki kızı. Peltek peltek ingilizce konusuyor :) 
Ben böyle şeker cana yakın bir çocuğu daha önce görmedim. Genelde cocuklar yabancıları pek sevmezler ama bu başka. Hemen samimi, tanış oluyor seninle.



Oxford Street' te House of Fraser ın kafesinde oturup içeceklerimiz içtik. Bir şeyler atıştırdık. Çok şirin bir yer. Tabaklar ve fincanlar işlemeli varaklı. Hem şirin hem şık. Benim gibi ev alışverişi ve dekorasyon konusunda berbat birinin böyle yerleri sıklıkla ziyaret etmesi gerekiyor :)


2 yorum:

  1. Neden beceriksiz olacakmışsınz ya <3 Bu arada çay bardaklarına bayıldımmm, ordan bir sürü almalısın kendine, burdakinden daha ucuzdur kesin...

    YanıtlaSil
  2. çay takımına bende bayıldım çok güzel bende de var buna benzer biliyosun ama bu çok daha güzel daha teferruatlı desenler falan harika arkadaşını kızı da çok tatlı ama benim kıJım kadar tatlı mı bilemem ..

    YanıtlaSil