26 Ocak 2013 Cumartesi

" Cupcake "




Şu sıralar hangi bloğu, hangi internet sitesini açsam karşıma cupcake'ler çıkıyor. Üstüne üstlük İngiltere'de o kadar çok bu keklerın kalıplarından ve süsleme malzemelerinden var ki, dikkat çekmemesi imkansız.


Evin hala birsürü eksiği var. Bugün dışarı çıktığımızda mikser de aldım. kek ve tatlıların vazgeçilmezi. Elde tel ile çırpmak bi yere kadar. Sonrasında kağıttan kalıplar aldım. Becerebilirsem renkli, şirin, desenli slikon kalıplardan alıcam.


Kalıpların kutusundan birde süpriz çıktı :) cupcake tarifleri kitapçığı. Beni alıyorsun ama bu tarileri görünce fazlasına ihtiyac duyacaksın der gibi...

Gittiğim mağazanın home kısmında o kadar şirin şeyler vardı ki, hayranlığımı gizleyemedim. Evin ana ihtiyaçlarını anca tamamladık. Sıra süse püse geldi :) 

Linki de paylaşayım :) t-k-maxx ama internet sitesinde home kısmı yok. Enteresan :S 

2 yorum:

  1. Amanınnn güle güle kullan bayıldım çok ciciler, tam ingiliz mutfağı oldu yani mutfağın :) Bakalım nasıl olucak cupcaklerin :)

    YanıtlaSil