2 Ocak 2013 Çarşamba

Çarşamba Kahvaltısı

Öğrenci evindeyken pazar günleri kahvaltıya oturur, neredeyse günün yarısını sofrada geçirirdik. O hoş muhabbetle zaman nasıl geçerdi bilmiyorum. Hiç kalkmaz istemezdim o sofradan. 


Eşim haftasonları çalıştığı için pazar kahvaltısı diye bir şey kalmadı. Biz çarşambaları, perşembeleri kahvaltı yapıyoruz :) Yeni yeni tabak, çatal - kaşık almaya başladığımız için o kahvaltı keyfinin de yeni tadına varıyoruz. Hala eksiklerimiz var ama aceleye gerek yok yola devam :)



Kahvaltıdan sonra önce bana çanta almaya sonra da mutfak alışverişine Turkish Food Center'a gittik. Bu çanta biraz büyük emin misin? soruları ve tedirgin bakışlar eşliğinde karar verdim bu çantayı almaya :) evet biraz büyük ama artık çantamda kitap taşıyabilmek istiyorum.




Aklımda bu bluz da vardı. Takı reyonun önünden geçerken bu yüzüğü denedim çok hoşuma gitti. E hadi bunu da alalım dedik :) Bilen bilir çok tarzım değil yüzük. Ama çok hoş durdu :P dayanamadım :D



8 yorum:

  1. çanta çok şık bence tam benim tarzım tek kelimeyle bayıldım bluzunun rengide seni çok açıcak yüzük de güzel bluzunla uyumlu olmuş
    gelelim kahvaltı masasına içimden şöyle bir aaahh ahh dedim anladın sen onu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım.. Anlamam mı? ya ben senin domatesli böreğinden yemek istiyorum ama burda normal yufka bulamıyorum :/ O zaman tam senin çay saatine benziycek. Masamızin rengi de benziyor ;)

      Sil
    2. türk marketlerde de mi yok cnm yufkasız olmaaazz

      Sil
    3. var elif abla. aldım dün. ilk gittiğimde baya kötüydü yufka ama bu seferki daha iyi olunca. satın aldım :)

      Sil
  2. Zeynebimm hayırlı olsun yeni cicilerin. Okuyunca benim de aklıma sizde yaptığımız kahvaltı geldi. Bir defaya mahsus bile olsa çok özeldi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Gerçekten çok güzel ama bi o kadar da kısa bi gündü.

      Sil
  3. Zeyneb ismini çok seviyorum yeğenimin adıda Zeynep...Güle güle kullan aldıklarını ablacım...
    Bloğunu izlemeye aldım selamlar

    YanıtlaSil