15 Ocak 2013 Salı

Cycling





Bugün bisiklet ile ilk uzun yol denememi yaptım.
Otobüs ile bir saatte gittiğim yolu bisiklet ile aynı sürede gittim.

iki önemli ayrıntı var:
birincisi: otobüsle giderken midem bulanıyordu, bisiklet gayet havadar :) 
güneşin altında hoş esintiler eşliğinde yol aldım.

ikincisi: bisiklet sürerken trafikte diğer motorlu taşıtlarla yanyana seyir halinde olundugu için trafik kurallarına, sağdan soldan gelen araçlara, her yüz metrede bir karşıma çıkan trafik lambalarına ve en gıcığı iki katlı kırmızı dev otobüslere dikkat edeyim derken, bütün kaslarım gerim gerim gerildi.

Belki bu ilk defa bu kadar uzak bir yere bisikletle gittiğim içindir. 
Alışınca daha rahat hissederim inş.

Her şeye rağmen Londra'nın düz yollarında ilerlemek çok keyifliydi.

2 yorum:

  1. Güzelim dikkat et, Allah korusun, ayrı bir yol olsa neyse, aynı yolda tehlikeli gibi geldi bana..içim ürperdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün şahit olduğum trafik kazasından sonra artık bisiklete bineceğimi hiç zannetmıyorum :(

      Sil