28 Aralık 2012 Cuma

Sevgili Blog

O kadar yorgunum ki, o kadar yani anlatamam. Bütün gün boyunca Mustafa Bey ile IKEA'yı gezdik. Arada mola verdik, yemek yedik, kahve içtik, top oynadık. Alışverişimizi yapıp döndük. Çok cici şeyler vardı. Tabi bi kısmı stoklarda kalmamış. Tekstil bölümünü gezerken bol bol Acemi Terzi yi andım. o güzelim rengarenk kumaşları görünce ahhh bi dikiş makinem olsaydı da yamuk yumukta olsa birşeyler dikseydim diye baya içlendim. Aman olsa da birkaç gün sonra bi kenara bırakırım herhalde :) 

Neyse bana müsade kendimi daha iyi hissedince aldıklarımın resimlerini de eklerim..

Kal sağlıcakla.

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım, merakla bekliyorum neler aldın :) Sen şu sıralar peyzaja yüklen, bahçen cevher gibi :))

    YanıtlaSil
  2. şiddetle tavsiye ediyorum bence bi dikiş makinası almalısın :)

    YanıtlaSil