27 Aralık 2012 Perşembe

Selamun Aleykum

Yirmibeş gün önce çok farklı bir hayata adım attım. İstanbul gibi nefesimin toprağına işlediği güzel memleketi bırakıp, Londra'ya yerleştim. Sokaklarında dizlerimi yaraladığım, çamuruyla oynarken oturma grubu yaptığım, ağaçlarından meyvelerini topladığım hareketli bir çocuklukluğun ardından, hayatımda ki bir başka dönüm noktası olan üniversite ve öğrenci evi ikilisine kadar her anımı doya doya  içerisinde yaşadığım şehirden üçbin kilometre uzaktayım şimdi. 

Hayatımda üç şeyin büyük özlemini duymaya başladım buraya geldiğimden beri çocukların (kardeşlerim ve yeğenlerim), arkadaşlarımın ve İstanbul'un.


Anılarımı, hislerimi, heyecanlarımı, sevinçlerimi ve özlemlerimi klavyeye dökebilmek adına bu bloğu açtım. 


Çok resmi ve içli bir giriş oldu farkındayım :D Napiim kardeşim duygusal bi vakte denk geldi :)


Ayrıca şuan seksenbeş milyonun beni okuduğunu düşündümde bi tırstım. :P


Haydin bana müsade. Kalın sağlıcakla...

4 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun Zeynebim, yeni hayatın da yeni blogun da :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. Senin kadar aktif ve becerikli değilim ama idare edicez :)

    YanıtlaSil
  3. bloğun hayırlı uğurlu olsun canım çok sevindim blog açmana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden de aynı atağı bekliyorum zira buraların sana da ihtiyacı var

      Sil