29 Aralık 2012 Cumartesi

Bi white mocha , biraz alışveriş



Türkiye'deyken bir iki defa içmiştim ama bu kadar dikkatimi çekmemişti. Buranın havasından mı suyundan mı bilmem bağımlısı oldum diyebilirim. Gerçi burada herkes kahve bağımlısı gibi görünüyor. Marketlerde uzunca kahve reyonları olması da bu fikri destekliyor aslında. 





Bugün Eşimle starbucks'taydık. Beni nasıl mutlu edeceğini keşfetti :) Birşey olunca sana white mocha ısmarlarım diyor :) White mocha... Hele bide kremalıysa. Burda pahalı biraz, en küçük boyu üç pound. Dolayısıyla hergün zırt pırt içmiyorum :)






Londra'ya geldiğimden beri bugün ilk defa yoğurt yedim. Offf ne çok özlemişim. Marketlerde bizde olduğu gibi üç-beş kiloluk yoğurt aradığım için bugün eşim gösterene kadar bu minik paketleri görememişim. :)






Bunlarda yeni bahçe ürünlerimiz ve çiçeklerimiz :) 
Bahçeyi düzenlemeye de bi yerden başlamak lazımdı.

4 yorum:

  1. Zeyneepp o bahçendeki çekmeceyi elden geçir mutlaka, çiçeklerini çok merak ediyorum bakalım nasıl olacak bahçen :)

    YanıtlaSil
  2. Yapıcam onu inşallah. Ama o kadar çok şey varki sırada bekleyen :)

    YanıtlaSil
  3. Bu arada bu çiçekleri ekmeden önce bahçeye full çim eksen diyorum? öncelikle her yer yeşil olsun, böylelikle kafanda daha güzel bir plan oluşturabilirsin çiçekleri nerelere nasıl ekeceğinle igili...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi biraz temizleyeyim, kış bitiminde de çimleri ekerim. Mevsim uygunsuz ;)

      Sil