27 Aralık 2012 Perşembe

Kısa bi Londra turu


İstanbul ile kıyasladığım için mi bilmiyorum ama burada gezilip görülecek tarihi yerler çok az. Turistik yerlerin çoğu müzelerden oluşuyor. 





Big Ben saat kulesini ilk kez orta okulda ingilizce dersinde duymuştum. Big ben Westminster Sarayı'nın (aynı zamanda parlemento binası) hemen bitişiğinde thames nehrinin kıyısında bulunuyor.




Hemen çaprazında Londra denilince ilk akla gelenlerden London Eye. 




Thames nehrinin kıyısından akşamları şehri izlemek büyük bir zevk. Bir gün burada Nil nehrinden Kahire'yi seyrederken çektiğim bir fotoğrafı da paylaşırım inşallah :) tabi daha net bi fotograf ;)



Lonra'nın olmazsa olması kırmızı otobüsleri. Bu şehirde en sevdiğim şeylerden biri. Yollarda kıvrıla kıvrıla gidiyor. Çok rahat. Gelirken yanımda bir tane kitap getirdiğim için şimdilik seyahat esnasında camdan şehri seyrediyorum. 

2 yorum: