16 Mart 2013 Cumartesi

Dışarda yağmur, bir elimde çay bir elimde kitap... diyemeyeceğim malesef




Hava aralık-ocak- şubat aylarında bile bu kadar soğuk değildi. Martın tam ortasındayız, oldukça soğuk ve yağmurlu bir hava var. 

Soğuğun etkisiyle sanırım haftasonuna depresif bir giriş yaptım. Üzerimde bi kırgınlık, içimde bi isteksizlik.. Çay yaptım kendime yanında tatlı birşeyler ve bu postu yazmaya başladım.




Önceden böyle havalarda yapacak önemli bir işimizde yoksa oturur kitap okurduk. Şimdi dikkatimi çektide boş boş internette dolaşıyorum bunu yapmak yerine. 

İstanbul'dan dönerken yanımda 10 kadar kitap getirmiştim ikisi bitti bile. Bu yazıyı yayınlayınca kitabımı elime alacağım.  

Ahmet Şerif İzgören'in "Şu hortumlu dünyada fil yalnız bir hayvandır kitabını okudum." diğer kişsel gelişim kitaplarına çok benziyor.  Tolstoy'un "İnsan Ne ile Yaşar?" kitabını Murat Çiftkaya tercümesi ile okudum. Klasikler bana hep sıkıcı gelirdi. Ama yanılmışım. Tolstoy bir başka imiş. 




Sırada ki kitaplarımdan bazıları İskender Pala'nın OD, Ece Temelkuran'ın  Muz Sesleri, Debbie Macomber'in serisi, Rasulallah'ın Aile hayatı, Rasulallah'ın bir günü vb. 

Açık bir hava, huzurlu ve mutlu günler diliyorum
:)

Önemli not: Bana resimdeki fincanı ve takımını hediye eden arkadaşım Elif'e teşekkürler.
Keyifle çayımı yudumluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder