22 Mart 2013 Cuma

Bir Güzellik Daha :)



Yaklaşık 4 aydır bana bisiklet alma niyetindeydik. Gittiğimiz mağazalarda birkaçını denemiştik. Buda onlardan biriydi. Dün ikinci el ürünler satan bi internet sitesinde bu bisiklete rastladım. İlan birkaç saat önce verilmişti. -Tahminimce orta yaşlı- italyan bir bayan geçtiğimiz sene satın almış ama çok az kullanmış. Bahçesinde bekliyormuş bu güzellik. İlan sahibini arayıp akşam buluştum. Bisikleti kilidi, ışıkları ve kaskı ile beraber yarı fiyatından biraz fazla bi ücretle satın aldım.

Otobüse binmektense, arada sırada eşimin bisikletini kullanıyordum kursa giderken. 1 saatlik yolu bisikletle gidip gelmek çok yorucu değil ama Londra'nın sert ve kuru havası yüzümü yıpratıyor. Artık havalar güzelleşti. 

Rastladığım bir trafik kazasından sonra bir hayli korksamda trafiğe çıkmaya, spor yapmaya ihtiyacım var ve bu en güzel vesile. 





3 yorum:

  1. çok gzl bir bisiklet iyi günlerde kullan kazasız belasız:)

    YanıtlaSil
  2. çocukluğumda bisikletle öyle bir takla attımki birdaha binemedim korkumdan sana hayırlı kullanmalar ...

    YanıtlaSil