13 Şubat 2013 Çarşamba

Londra Turu - 3

Bir plan yapıp dünde Londra'nın merkezine gittim. Güzelce gidebileceğim yerleri internetten araştırım liste yaptım. Her zaman olduğu gibi "travel day card" yani 9 pound karşılığında günlük ulaşım kartı aldım. Bu kartla tren, metro, otobüs, tramway hepsini bir gün içerisinde ücretsiz kullanabiliyorsunuz. Welhasılı kelam yola çıktım. Trande farkettim ki listemi evde unutmuşum. Aklımda kalan iki yeri ziyaret etmeye karar verdim. Notting Hill ve Portobella Market. 








Rengarenk evler, antikacı dükkanları, şirin şirin hediyelik eşya satan mağazalar... Kısacası görsellik açısından çok zengin bir yer. Tabi bir o kadar da pahalı. 

Günün akşamında da ders çalışmakta olan eşimi kandırıp Oxford Street'e birşeyler içtik. O kütüphaneye ben eve döndüm. 

Eğer eşiniz hala öğrenciyse işiniz biraz zor. Onu hem işiyle hemde okuluyla paylaşmak zorundasınız. ;)

Güzel bir gündü vesselam!... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder