9 Şubat 2013 Cumartesi

Londra Turu - 2

Geçtiğimiz günlerde Londra gezilerime bir yenisini daha ekledim :) İşe günlük seyahat kartı almakla başladım. İkinci olarak da ne zamandır arayıp ta bulamadığım Londra haritasını satın aldım. 





İlk durağım British Museum'du. Dünya'nın her yanından getirilen seçkin Eskiçağ yapıtları ve etnografya koleksiyonlarını kapsayan müze. En çok ilgimi çeken kısım Mısırlıların mumyaladıkları cesetler ve yunanlıların heykelleri. O kadar büyük ki bir süre gezdikten sonra sıkıldım eskiçağdan kalma tabak bıçak görmekten :) 





Daha Sonra Londra'da ki meşhur çarşılardan biri olan Covent Garden Market'e gittim. Bir nevi bizim kapalı çarşı gibi ama çok küçük. Oldukça pahalı bir yer. Bir mutfak önlüğü 20 pound :O  



Bir sonraki durak Piccadilly Circus. Oldukça kalabalık biryer. Turistler için hediyelik eşyalar satan dükkanlar falan var. Tabi Londra'nın diğer yerlerinde olduğu gibi burdada bizimde bildiğimiz dünyaca ünlü zara, topshop, (ya da mcdonalds gibi) markaların şubeleri var. Londra'ya gelen her türkün burda fotoğrafı var. Benim olmaz mı? :P



Bu da Londra'nın taksilerinden reklam almış olanı :) burda taksiler genelde siyah.


Öyle güzel bir gündü işte :)

1 yorum: